Acer Chromebook Plus 514 CB514-3HT-R299 - Reviews

• Test panel 8 dec 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Chromebook Plus 514 CB514-3HT-R299 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

m***********@g******** 08-12-2023

Ik heb dit product een week mogen testen.
Bij ontvangst heb ik hem meteen opgeladen tot 100%. Ik ben echt zeer positief over het feit dat je hem vele uren kunnen kunt gebruiken zonder steeds opnieuw te moeten opladen.
Voor mijn werk hoef ik dus geen lader mee te nemen en dat scheelt gedoe.
Hij is mooi en compact en niet zwaar ( vind ik). Het toetsenbord licht op tijdens gebruik, dus in de avond is dit ideaal ( kan niet blind typen, hahaha). De "muis " zit in het toetsenbord, vind dat altijd erg lastig ,maar met de touchscreen maakt dit het mij een stuk gemakkelijker.

m********@h******** 06-12-2023

Compacte Chromebook

ik heb dit product enkele weken mogen testen.
Het design sprak me gelijk aan en omdat je je aanmeld met Google staat alles gelijk in je eigen account en ben je automatisch aangemeld ideaal.
Waar ik wel aan moest wennen is dat de toetsen vrij dicht tegen elkaar aanzitten dat was in het begin erg wennen en bracht flink wat typefouten met zich mee.
de verlichte toetsen zijn ideaal, zeker `s avonds is het erg goed te zien.
Ook het beeldscherm blijft goed te lezen en schittert niet.
Ik vind de Chromebook wel best zwaar en ik mis wat toetsen oa page up/page down en de del(ete) knop.
De batterijduur is lekker lang dus dat is fijn.
Het is wel erg jammer dat je er geen SD/geheugenkaart in kan lezen.

Pluspunten

• snel
  • fijne verlichting

Minpunten

• geen SD kaarten te lezen
  • zwaar